Lovely day.

Vilken härlig dag!
Först skoterturen på sju mil i det underbara vädret vilket dock kommer ge mig sinnessjuk träningsvärk. Frågan är ju om man tar sig ur sängen imorgonbitti. Men bara att det var så fint väder idag med tanke på igår är ju helt fantastiskt. Sen var det bara att duscha och fixa sig med sin möra kropp var lite utav en pärs. Men när stressen kom, att jag bara hade en kvart på mig att sminka mig och samla ihop lite grejer satte fart.

Då bar det av iväg på kalas för systerson och systers sambo. Pizzamiddag, presenter, lek, bus, efterrätt, lite gott att dricka och så sällskapet av min underbara familj. Vi stannade kvar några timmar efter de andra hade farit, snackade och glodde på melodifestivalen(Varför vann Saade? Kan någon berätta det? Vi höll på the moniker!). Och att komma hem halvtolv måste ju vara en helt perfekt tid att komma hem.

Ska krypa under täcket med min möra kropp och så får vi se om
jag tar mig upp imorgonbitti eller inte. Jag har iallafall ingen tid att
passa som tur är. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback