Tjuvlyssnat i periodpausen på hockeyn.

Jag är bara så trött och slut just nu. Somnade till på soffan i en konstig ställning innan duschen. Men jag ska försöka hålla mig uppe tills nio iallafall(tant-tina!) innan jag kryper under täcket. Kan ju vara smart att krypa till kojs tidigt då jag ska upp tio över fem imorgonbitti igen. Jag är en person som behöver sömn och försöker verkligen ta vara på chanserna som ges.

Igår däremot var det fullt upp. Direkt efter jag kom hem från jobbet så var det bara till att byta kläder och försöka fräscha till sig innan det bar iväg för middag på great eastern och direkt efter iväg på hockeyn. Och så kul det var att se på hockey live igen, var ju evigheter sedan sist. Var dessvärre inte så kul då det blev en förlust i förlängningen. Kom fram till att hockey får fram lite samma känsla i mig som innebandyn fick de sista åren(vinna ville vi alltid, det är en helt annan känsla jag menar nu). Och jag skulle vilja lira lite igen, det ska jag absolut inte sticka under stolen med.

I andra periodpausen då jag stod och väntade på J så tjuvlyssnade jag på två killar(ca 25-27 år)
som stod och snackade engelska då den ena var engelsman(antar jag). Varpå svensken tar några
kliv framåt och sätter fingret i engelsmannens halsringning(en helt vanlig, som på en luvtröja) och
kikar ner i tröjan..
Svensken: Do you shave you´re chest dude?
Engelsmannen: Yes.
Svensken: You´re fag!
Engelsmannen: Like a baby! :)

Haha, det var så kul. Betoningarna, att engelsmannen inte alls skämdes för det.
Hörde att han senare berättade att han annars får en hel del som blir som en vägg
av hår. Haha. Han lät snarare nöjd över att vara len som en bebis på bröstet. Men
det hela var såklart i en ganska skämtsam ton.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback