Underbara vän.

Vars var vårkänslevädret idag? Var ju så härligt igår att det blev en ren besvikelse med kallblåsten och halvmulna himlen idag. Vårkänslor är ju bara så underbara så att man vill hoppa och skutta av glädje, så det får gärna fortsätta.(Kom ihåg till mig själv: Glöm ej att ta ut solbrillor till bilen för att slippa bländas!)

Har en sjukling hemma, påminner väldigt mycket om hur jag var sjuk för en månad sedan. Så det var min tur att fixa honom middag och springa över på ica en extra gång bara för att jag hade glömt fetaosten första gången. Ge och ta heter det. Gör det så gärna, rår om min man. Såvida han rår om mig också. :)

Sen pös jag min kos till bästaste Johanna. Med mig hade jag lite fika och så satt vi och snackade tjejsnack efter att killen hennes och sötvalpen gått sin väg. Hon är så fantastisk den tjejen! Oerhört förstående, rolig och så genuin. Det är så skönt att ha någon att dela med sig av problemting och tjejfunderingar med, som man litar på i alla väder. Det är bara så synd att tiden inte räcker till alla gånger så att vi ses på tok för sällan. Stort tack för ikväll raring!

Näe, sussa.


» Erika

Tack själv! :)



Hoppas du har en underbar dag! :)

2011-03-02 // 16:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback