Hjärtat.

Har man världens gulligaste pojkvän eller vad? Han flög till stockholm idag för att flyga till tyskland imorgon och han hade lämnat mig en lapp på köksbordet, och den var så fin att lyckotårar föll ner för mina kinder. Han är så fin mitt hjärta. Tänker banne mig rama in det och spara.

Vad som mer surt var att jag stängde just idag och att jag inte hann säga hejdå just innan han for, utan fick ta det imorse. Han for kanske max 5 minuter innan jag kom hem och det känns ju en aningen bittert. För det är ju klart att när han ska resa bort några dagar så har jag känt extra stort behov av att få kura ihop mig i hans famn och få ge honom en riktig bamsekram.

Annars då? For inte och red idag eftersom dagen varit som den varit känslomässigt(kan bero på att det snart är dags för "roliga veckan") och för att jag kände mig så extremt trött. Men ringde och hörde om jag kunde få fara ut på fredag istället då jag slutar tidigt, och det gick utmärkt. Så jag missar inte denna veckas ridning ändå och det känns toppen. Har istället stängt in mig hemma och degat ordentligt. Snart är det ju höjdarprogrammen på veckan och jag hoppas att jag klarar av att hålla mig vaken.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback