Lyckad lördag.

Vilken kanondag gårdagen var!
Till att börja med så for vi ut till Ängersjö och fiskade, satt där i båten och hade det gött trots blåsten. Och fiskarna var på hugget dom. Allt som allt så fick vi väl minst 10st sammanlagt på 2½ timme. Sen gick vi in på en kaffe och bulle hos J´s mormor. Fick ett par hemmastickade tjocksockar, hur underbart är inte det. Så rar.

När vi väl kom hem igen hade jag 50 minuter på mig att göra mig klar inför att cykla in till stan på galej. Middag med motorcentralen på schlager. Måste medge att jag var lite orolig innan när vi stod i kön och vi såg väldigt mycket yngre ut än alla andra, men det la sig så fort vi kom in, hämtat dricka(fri dricka) och satt oss ner vid ett bord som ett supertrevligt par kom och gjorde oss sällskap vid. Det är kul att träffa nya människor. God mat var det också, buffé. Och så kom Velvet och bjöd på lite sång(innan hon senare på kvällen skulle sjunga en massa). Vid halvelva så tyckte vi väl att det var dags att leta upp vänner inne i stan så vi cyklade ner till båten och så var vi där allihopa en stund innan vi for upp på Olle´s och var där till stängning. Så otroligt lyckad kväll. Och jag har inte varit det minsta lilla bakis idag, så det är ju ingenting annat än bra.

Är glad att vi tog oss i kragen och for på den där tillställningen(för kunder)
som man aldrig gör annars. Något helt nytt och väldigt lyckat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback