Lyxfredag.

Min lediga fredag. Den behövdes kan jag säga. För det första har jag sovit som en stock inatt då jag haft tre öppningar och en stängning i veckan, så jag var nog rätt slut undermedvetet. Men jag sov ju inte bort dagen för det, har flängt runt hela stan.

Till att börja med for jag och hälsade på gamla stället och fick träffa några av guldklimparna, äntligen. Så otroligt kul! Har funderat ett bra tag nu på när jag ska lyckas fara och hälsa på och all personal på avdelningen fortfarande är kvar. Så det blev idag. Känner mig så glad.

Sen skulle jag hämta hjärtat hemma för att åka och hämta ut lånebilen vi ska ha tills den nya är klar och kommer(förseningen beror visst på tsunamin i Japan) innan vi faktiskt for och tog oss en lunch tillsammans vilket i princip aldrig händer då jag inte hinner fara iväg på min lunch när jag jobbar. Sen granngården och köpa nya diskborstar, sen bolaget och h&m samt en frisör innan jag till slut for hem igen och precis har landat.

Har avverkat teg/böleäng, hemma, haga, västerslätt, stan, ersboda, gimonäs och så hem igen.
På h&m hittade jag två fina baslinnen och ett annat lite finare samt en kortärmad skjorta(det var
den som var slut i rätt storlek på ersboda så att jag fick fara till strömpilen) och så köpte jag en
skumtoning till håret för att "kalla" upp det lite efter att jag fixat utväxten.

Men jag ska nog unna mig en liten powernap nu efter allt rejande.
Det regnar ju trots allt ute.


Detta samt ett i en blågrå färg och så det här somriga lite finare linnet.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback