What a mess.

Nu förstår jag varför jag inte tagit tag i att sätta in framkallade foton i album. Vilken röra efter att ha haft en tanke på att sätta in de på ett annat sätt för över två år sedan då jag framkallade dem. Och så är det så sjuuuukt mycket. Jag ljuger inte om jag säger att det är mer än 400 bilder.

Nu har jag då suttit och sortera in de på rätt årtal och lite sådant för att kunna göra det ordentligt sen. Måste bara fixa fler fotoalbum också. Men det kommer ta tid att sortera bort vissa kort, för det funkar ju inte att sätta in alla även om jag hade velat det. Det värsta är att hälften av typ alla korten är från 2008. Var det då att jag 2009 hade för svårt att sålla bort de från 08 eller? Jobbigt är det i vart fall.

Ska göra lite varma mackor nu och sen får jag se om jag ids fortsätta med det
där senare ikväll då jag ändå måste hitta på något. Kanske åtminstone kan börja
med 2005. Ja, ni hör ju..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback