Full helg.

Vilken helg! I fredags så bjöd vi goda vänner på trerättersmiddag, såg idol och hade det trevligt. Och igår så var jag och tränade varpå jag var på spat efteråt(sammanlagt var jag där i fyra timmar) innan jag for hem och duscha för att åka in till stan och ta en stor kopp latte och prata med Johanna en stund.

Efter det så hann jag hem och göra ingenting i en timme innan jag skulle hämta hjärtat från hockeyn och vi skulle ut och käka innan bion(tintin, riktigt härlig). En helt fantastisk lördag.

Och imorse klev jag upp åtta för att ca 20 minuter senare skulle syster med systerson dyka upp. Vi har varit barnvakt idag och hunnit med massor av tv-spelande, äta på Max och se J20´s hockeymatch mot leksand. Bytt gardiner och så snart är det dags att påbörja middagen. Det blir tacos och då kommer syster hit och äter med oss innan de beger sig hemåt. Men en jättekul dag med en oerhört duktigt gosse.

Har dessvärre inte sovit så mycket som jag kanske hade
behövt bara, men jag kan ju alltid lägga mig tidigt ikväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback