The voice.

Igår slopade jag träningen(men tränade ju hårt i onsdags), låg bara framför tvn och latade tills jag faktiskt gick och la mig vid kvart i nio. Men tro inte att jag kunde somna tidigt för det, somnade väl strax efter tolv istället. Så sent brukar jag aldrig somna dagen innan jobb och jisses vad det märktes när man skulle dra sig ur sängen imorse.

Rätt skönt att man fick lön idag, nu blir det att påbörja julklappsinköpen ordentligt och hoppas att den där vinterjackan jag kollat ut finns kvar. Skulle bara hoppas att det kommer lite snö i helgen så att julkänslan verkligen infinner sig.

Haha, ursäkte men jag kan inte låta bli att skratta.
Tvn (vakna med the voice) är på i bakgrunden och när
Daniel Paris pratar, det är så himla kul, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback