Tiffany dress.

Har varit och kört ett hårt body pump pass som vanligt på lördagsmornarna sedan jag skaffade mitt träningskort, så nu är jag alldeles skakis i både armar och ben(det är ju så kul när man känner att man utvecklas både styrke och teknikmässigt så att man faktiskt klarar av att pressa kroppen).

Är så besviken på att jag velade på klänningen nedan och när jag väl hade bestämt mig och klickade på "kassa" så hade någon annan redan hunnit köpa den. Hade ju så gärna velat ha den till jul. Och inte vågar jag beställa en storlek jag egentligen skulle kunna ha om det inte vore för att det är stängning med dragkedja. Så typiskt. Beställde iallafall hem skorna nedan alldeles nyss efter att ha hoppats på att det mirakulöst skulle finnas en klänning idag, haha. OptimistTina.

Näe, duscha och göra sig klar för lite shopping och överlämna lite gåvor till
mamma och pappa som de ska få för att jag ändrat mig efter beställning då
jag fick syn på att det hade kommit in annat som föll mig bättre i smaken
samt en duk som anlände i tvåpack, jag behöver inte två juldukar som ser
exakt likadana ut.


nelly.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback