Tror ni det gör ont eller?


Som faan säger jag bara. Klämde fingret rätt över nageln i en dörr idag så att hela gelenageln sprack och min vanliga nagel lossade en del från fingret högst upp pga trycket(det var ju ändå en bit ner på nageln, så det blödde en del). Det gjorde så ont att jag blev illamående ett tag. Nu kan jag inte använda fingret, för minsta lilla tryck mot tippen av nageln gör svinont! Har desperat försökt plåstra på det för att det ska underlätta lite, men det hjälper inte mycket. Ringde och förklarade vad som hänt och fick en "akut"tid imorgon efter jobbet för att fixa det, för inte en chans att jag kan gå såhär tills jag ska dit och fylla på nästa gång. Det känns länge nog att vänta tills imorgon. Ska käka en piggelin nu och försöka spjäla tippen med pinnen för att det inte ska smärta så fort jag råkar nudda något. KlantTina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback