Underbara Moa L.

Har varit hemma hos mamma och pappa och ätit middag samt pratat en massa och så har jag nu legat och sett idol. Och jag häpnas så över mig själv. Från allra första början så har jag alltid tyckt bäst om Moa sen hon kom in med egenskrivna låten ´when i held ya´ och bara totaltälskade henne. Men sen har Amanda F och Molly varit väldigt överlägsna i tävlingen(men Molly höll tyvärr inte riktigt ikväll :/ ) fast att jag alltid har hoppats att den där underbara Moa ska komma fram och de två tidigare veckorna har det bara gått framåt.

Men så idag, bäst ikväll och jag bara älskar det. Förstår verkligen varför jag alltid hoppats och trott på henne. Idag bara rös och lipade jag genom framträdandet. Låten är verkligen en hit och den berör mig, och med hennes röst, gitarrspelande och uttryck när hon framför sin underbara låt gör det mig väldigt glad och blödig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback