Filter och naglar.

Helpyttes så jobbigt passet var igår, svettades som en gris efter 10-15 minuter, snacka om att jag hade underskattat det. Och det bara sög i låren hela tiden under de 55minutrarna passet var. Ska försöka ta mig till ett sådant pass varje vecka.

När jag kom hem kollade jag brevinkastet(kunde inte när jag kom hem efter jobbet och bar storpaketet med jotexgrejerna), och vad låg där om inte fotogrejerna, så otroligt glad jag blev! Uv-filter, close up +4 filter, close up +10 filter, 8star filter, displayskydd, motljusskydd samt trådlös fjärrutlösare. Skitkul att prova och fixa.

Och idag har jag äntligen fått använda halva min present jag fick av hjärtat, var och fixade naglarna direkt efter jobbet och det känns helt underbart att äntligen ha det igen. Trivs verkligen bra i fina naglar.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback