Helgen.

I fredagskväll så agerade jag chaufför åt min karl, och så såg jag ju självklart idol. Var dock en konstig idolfredag. I lördags så for jag och tränade fast att jag inte var riktigt fräsch, men det gick helt okej ändå. For även på stan och shoppade ett par nya brallor, en tunnare tröja, en stickad tjocktröja, en halsduk samt ett halsband. Plus några grejer till hjärtat.

Hann träffa Amanda en stund också då hon kikade förbi, hur kul som helst då det var evigheter sedan sist. Så kan det vara helt enkelt när någon bor i en annan stad. Sen var det bara att fixa sig snabbt för att fara ut till John´s föräldrar på middag.

Idag har det varit desto lugnare med att kika på j20 matchen(löven-modo), hämta hem bilen samt leta rätt på en kupevärmare till skruttibangbang, handla och fixa middagen. Nu skulle man behöva in i duschen för att vara redo för sängen snart, man ska ju upp imorgonbitti.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback