Lite nya grejer.

Jag vet knappt vars jag ska börja. Min gårdag var väldigt annorlunda då jag fick reda på
att jag blir förflyttad i fyra månader(kommer säkert att bli jättebra), och jag är nervös. Från
att känna alla till att inte känna någon, och egentligen borde jag vara van med tanke på hur
mycket jag vikarierat tidigare innan jag blev tillsvidareanställd.

Och idag så har jag varit och shoppat nya träningskläder(byxor, 3 toppar och en ny vattenflaska).
Sen for jag och tränade, körde helt igenom kroppen med kondition, armar, ben, rygg och mage.
Lär ha träningsvärk imorgon, blir nästan lite besviken annars. Men nästa gång(förhoppningsvis
imorgon) ska jag försöka vara med på ett pass.

Ikväll ska vi nog ut på vischan på lite partaj, så jag skulle verkligen
behöva hoppa in i duschen nu så jag ligger bra till i tid.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback