Painting with light.

Egentligen skulle jag bara vilja duscha och krypa under täcket för att sova nu, men jag ska försöka hålla mig vaken(vill se Grey´s ikväll). Sov otroligt dåligt inatt, samtidigt som kroppen då blir ännu mer sliten än vanligt efter ett träningspass. Blir ju bara så frusen.

Ska titta igenom lite mappar för att se om jag har några porträttbilder att ta med på
fotokursen på måndag, då vi ska snacka just porträttfoto. Skulle vara skönt att ha
fixat det redan.

På fredag ska jag ha en fredag för mig själv här hemma då jag ska titta på idol och kanske tjuvstarta och lyssna på någon jullåt(längtar faktiskt efter att få plocka fram ljusstakar, julgranen, lite tomtar, glögg och julmusik samt en mysig stund med paketinslagning).


I måndags fick vi prova detta, att måla med ljuset. Blir rätt fränt
och man blir sugen på att prova på det fler gånger.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback