Pony.

Åh, nu blev jag helt till mig. Satt och kollade lite på cdon.com och snabbkikade lite efter "my little pony" som jag var heeelt frälst i som yngre. Där fanns inte jättemycket, men så tittar jag lite på youtube och finner en del ett från en av filmerna som jag brukar relatera till när jag tänker tillbaka till den tiden. Och så kom jag på att jag kunde kika på tradera och där finns en del, är det någon fler som såg detta? Kommer speciellt ihåg den som ligger här under, glasskriget, snöstorm i ponnyland, escape from catrina samt en film då de ska hitta de fyra borttappade hästskorna för att en pony är svag utan dom. Seriöst, blir verkligen helt till mig.
Har alltså haft alla dessa filmer, men jag har inte sett skymten av dom på flera år(fast att jag kollat varje gång jag kollat bland filmerna hos mamma och pappa). Önskar att jag hade haft kvar dom, men vill alltså hitta åt alla dessa igen. :P





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback