Pump.

Haha, har mobilbloggat en del på sistone. Går ju så smidigt med bilder då. Dessvärre ändrar ju telefonen ibland orden själv upptäckte jag nu. Som att när det skulle stå huven så blev det Juventus. Lite svårbegripligt. Men jag har rättat till det.

Så otroligt trevlig kväll vi hade igår, älskar när det blir sådär. Först åt vi ju så otroligt gott och sen vid åttasnåret så dök Robin och Sandra upp och var här till just innan ett. En hel del prat, med film på i bakgrunden innan vi slog oss ner och spelade plump. Så lättsamt och så kul.

Om en stund ska jag däremot bege mig mot ett bodypump pass, får se hur det går.
Har ju faktiskt pausat en vecka och är väldigt taggad. Sen blir det våfflor till middag. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback