Snurrig i bollen.

Idag har jag känt mig väldigt förvirrad. Jisses alltså.

Har suttit frusen och helt slut i huvudet på fotokursen och försökt få in allt om blixtfotografering som vi kom in på och all genomgång av bilder vi var missnöjda över som vi tagit(väldigt mycket mer givande än man kan tro). Jag blir bara mer och mer peppad på att fota och då vill jag inte ens tänka på paketet jag skickade efter igår, jag vill bara ha det NU.

Och så vill jag ha onsdag, då jag äntligen ska få fara och få mig en nagelförlängning efter tre och en halv veckas väntan. Det är ju en sådan grej som man bara vill göra på en gång ju och inte vänta en halv evighet. Torsdag däremot längtar jag inte till, vårdcentralsbesöket vill jag bara förtränga(men har man fyllt 23 så har man).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback