Hur sjutton gick det till?

Vad konstigt det kändes när jag for och hämtade ut träningskortet tidigare idag, har ju aldrig tränat på något annat ställe än träna innan(okej, jag har varit på iksu-spa en gång innan då jag fick min ansiktsbehandling). Men jag känner mig väldigt pepp, funderar på att fara och träna första gången nu på lördag.

Annars var jag ute på en supermysig ridtur med Birk, väldigt pigg och alert samtidigt som han var väldigt följsam idag. Med tanke på piggheten var det nog bra att jag inte red förbi kossorna idag(som han är skitskraj för).

Vad hände föresten ute? Tidigare idag var det 8-9 grader ute, nu är det 17. Snacka om totalvändning.
Sitter och inväntar idol, men ska nog ta en svängom med dammsugaren först för att bli kvitt dammråttorna.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback