Igår, när jag fyllde 23.

Ja, så var då födelsedagen över för i år. Hade en bra dag igår, fast var riktigt trött och sliten när alla hade farit hem där vid kvart i åtta. Haha. Men hade man kunnat räkna med annat när man hade jobbat hela dagen samt skyndat hem för att hinna äta och så innan besöket kom. Fick bland annat ett cykelställ som jag hade önskat mig(underlättar väldigt mycket när man vill kunna frakta cykeln/cyklarna) samt att jag av hjärtat fick en nagelförlängning med ett återbesök 4 veckor senare(helt fascinerad över att han kom på det helt själv!).

Sov hur gott som helst inatt, vilket jag var i väldigt stort behov av. Det är ju helt underbar känsla att vara totalt utvilad när man vaknar strax innan nio och man har hela dagen framför sig. Så jag var ute och sprang vid halvelva, har duschat och käkat. Väldigt tillfreds just nu.


Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? kram

2011-09-13 // 10:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback