Lagår´n.

En lång dag som snart är slut. Det vill säga att man kurar ner sig i sängen snart.
Men jag hade ju tur med trafiken hem iallafall då det bara tog 14 minuter istället
för 35 som det kan ta om det vill sig illa och man beger sig hemåt vid fyratiden.
En otrolig skillnad, vilket faktiskt gör att det är betydligt roligare att köra bil på
kvällen än på dagen.

Imorgon är det min tidiga dag, men det finns så otroligt mycket som jag vill hinna med.
Jag ska ju ut och rida Birk, men skulle även vilja hämta ut träningskortet och annat smått
och gott. Man är ju inte den som inte vill hinna ligga på soffan en stund på kvällen heller,
för det är något man tycker allt för bra om, haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback