Maskros.

Idag har jag varit ute på fotopromenad i höstsolen, riktigt härligt med en stor halsduk och mössan på samt höstkängorna. Och av läxan har man faktiskt lärt sig en riktigt bra grej. Samt av de grejer vi skulle prova, vad kul det är att man efter bara ett tillfälle av sju på fotokursen ändå har lärt sig det. Är hungrig efter att lära mig mer!



Just love it. Dock var inte detta läxan, utan en prova på grej. Läxan var en helt annan grej.
Är otroligt glad över att jag äntligen förstår hur jag ska få bakgrunden suddig och motivet så
här skarpt.


» SOFIA

Härlig bild. Hoppas du haft en fin helg vännen.

KRAM



Glöm inte att checka in Tävlingen om fint pris.

http://bysofia.se/2011/september/eyelash-tavling.html#comment

2011-09-25 // 11:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback