Fint som bara den.

Titta vilka fina! Kopparna var verkligen ursöta, och rejäla. Tror dock att jag ska köpa de rosaprickiga på Ica istället. 8 koppar och fat till samma peng som för två och en halv av dessa. Men faten köpte jag, de är en aningen mer rosa än på bild. Tänker använda ett som ljus/dekorationsfat och ett som fikauppläggningsfat. 40kr styck, så värt det. Vad jag egentligen tänkte kolla efter var en ny tvålpump då den förra gick sönder i gängningen i förrgår. Men man hittar ju alltid nåt fint på blomsterlandet.


Det är FRUKTANSVÄRT GOTT!

& kopparna är SJUKT Söta!

& Ja min blogg är Awsome! ;D



Ehmm.. tack kanske man ska säga!! :P



2012-04-10 // 19:35:57

Jag håller med. Jättefint!

2012-04-10 // 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback