Min morgon.


Godmorgon allihopa, idag är det ljuvliga fredag! ♥
Inte trodde jag att solen skulle lysa in idag efter att jag hade kollat på yr.no igår och de inte visat sol förns nästa lördag. Njuta samtidigt som man äter sina äggmackor och kikar på vakna med the voice. Har ju sovmorgon och det är helt otroligt vad en timme extra kan göra för en, även om jag har drömt lite väl mycket jobb inatt, men det är väl bara för att vi har kompetensutveckling senare idag och ska fortsätta där vi började igår. Kanske att det nu vore dags att börja packa ihop sig för att bege sig iväg.


Vakna med the voice gillar jag med :D fast hellre rix fm som visas på trean nu tror jag :)



Vill bara önska dig en riktigt bra helg!

Sedan har jag frågestund i bloggen IMORGON om det andliga/mediala så du får jättegärna vara med på detta :)



Ta hand om dig,

Jennie

2012-04-20 // 12:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback