Unicef.


Har legat och njutit av solen ute på balkongen och för första gången var det så varmt att man kunde ligga i bikini en stund. Tordes dock inte så länge med tanke på hur blek man faktiskt är just nu i solens starka strålar. Annars trivs jag bra i det orangea nagellacket jag målade på innan jag gick och la mig igår samt att jag faktiskt köpte denna unicef nyckelring på h&m. För varenda unge. Den hänger så fint nu på min bilnyckel. Har även hämtat ut mitt jotexpaket med en hel del rosa grejer. Sommarinredning. Okej, duken åkte på bordet på en gång och filten fick ta plats i soffan, den är supermjuk. Spetsgardinerna får inte åka upp förns det är grönt ute och värmen är här på riktigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback