Inbillning.

Jag inbillade mig att jag skulle få lite mer regelbunden uppdatering när vardagen drog igång. Men, näe. Jag jobbar, ser OS, läser och dolar på här hemma och är lite tröttare än under semestern vilket är fullt förståeligt såhär första veckan. Hade tänkt träna idag, men det finns ju ingen plats på det passet så jag sätter väl starten på lördag då när jag har bokat in ett bodypump pass och tre andra pass framöver. Nu jäklar!
 
Hämtade ut paketet som jag beställt från h&m tidigare i eftermiddags också, första höstplaggen för i år. Känns en aningen skrämmande att det faktiskt känns som höst i luften på morgonen nu. Vill inte riktigt än. Två-tre veckor till vill vi ha.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback