Klänningsproblematik.

Idag har det varit en sån där dag då jag betalat räkningar, städat och dolat. Har även försökt hitta någon klänning att ha på bröllopet i oktober då min ena storebror ska gifta sig. Tycker det är så svårt. Speciellt då jag är relativt svart vinterhalvåret, och så vill man ju inte direkt dra på sig värsta somriga klänningen i slutet av oktober heller. Samtidigt tycker jag inte att det är speciellt många som fått in klänningar i andra färger än just svart och att de somriga ligger kvar. Har gluttat inne på bubbleroom en del iaf, får se vad det blir. Tror jag ska ta ett samtal med systeryster och höra vad hon hade tänkt. Var inne på den prickiga, men då jag såg den igen så vet jag inte. Den satt inte så bra på modellen och då blir man ju tveksam.
 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback