Så J*VLA förbannad!

Hur förbannad kan man bli? Först avnjuter man en härlig middag på Ghandi och sen kommer man tillbaka till bilen och där sitter en p-bot, fast att man betalat parkeringen. Hade till och med tagit i så att den gällde till imorgonbitti. Telefonnumret som stod på lappen gick inte att ringa, men så ser jag att man kan gå in och överklaga. Där stod ett annat nummer som jag ringer fort som ögat, och så svarar en otroligt dryg person. Står det en biljettautomat så räknar man automatiskt att den hör till parkeringen, inte att det är vägen som går utmed. Att det endast är sms-parkering som gäller. Så jävla arg jag blir! Var rent tvungen att fylla i en överklagan och skriva några bittra rader.
 
Hade tänkt skriva om hur härlig lördag vi hade, men jag har inte
humöret för det just nu så jag får göra det imorgon eller något.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback