Bilder från fjälls.

Det tog sitt lilla tag att först få så pass med ork att man ens orkade sätta sig vid datorn(igår) och det tog ett rackarns tag att föra över och sortera, parkera om bilen med mera att klockan hade sprungit iväg alldeles på tok för mycket för att börja lägga in det då. Men nu så..




Vi grillade korv och mös ute vid elden första kvällen. Skrattade och hade det trevligt.





Första dagen uppe på fjället. Fantastiskt att det gick att vara på isen inne i viken där vi brukar hålla till. Fick en firre på kroken direkt jag sänkte ner pimpelspöet, just den stunden trodde jag att jag skulle ha världens fiskelycka under helgen. Men tji fick jag.





Andra dagen så var det otroligt mycket disigare men helt okej när vi kom upp på fjället och under tiden vi åt lunchen och så, men sedan kom dimman som ett täcke och vi fick lov att börja fara mot stugan och hoppas att vi hittade hem, det gick bättre än väntat. En härlig promenad under en fantastisk stjärnhimmel på kvällen var magisk och härlig.



Söndagsmorgonen vaknar vi till strålande väder och måste bara bege oss ut på fjället för att få njuta av solens strålar. Två timmar hann vi med innan vädret började bli sämre och vi begav oss tillbaka och packade ihop oss för att åka hem. Helt utslut men glad.

En fantastisk helg. Hade varit helt fulländad om vi hade fått ha sol varje dag. Förkylningen var det som var värst, för det gjorde en ganska knäckt. Men man härdade bara för att det var så härligt. Tack hjärtat, Linn, Jonas, Anthon och Karro. Alla syns dock ej på bild då jag ej vet hur pass de vill synas.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback