I did it!

Jag har varit lite smånervös hela dagen inför teoriprovet, det avslutande och avgörande delen för om man skulle lyckas ta skoterförarbeviset på en gång. Innan var jag bara glad att jag hann dit i tid så att jag inte kände mig stressad för något sådant utan kunde vara nervös precis som man alltid kan vara inför ett prov(sist jag gjorde ett var ju för körkortet). Det gick fort, fast att jag försökte ta det lugnt. Sen var det absolut värsta att sedan behöva sitta ute och vänta tills alla var klara och att alla prov var rättade för att få se sitt resultat, då var man nästan mer nervös än innan. För tänk om... Men 25 av 27 var inte så pjåkigt(då man var tvungen att ha minst 22 av 27 för att vara godkänd), hade iofs varit sjukt kul att spika det men jag är grymt nöjd, nu får jag äntligen köra skoter, lagligt!

Är nöjd att jag faktiskt tog tag i detta som jag egentligen hade tänkt göra för tre år sedan, sen är jag ju såklart ännu nöjdare att det bara tog en vecka med mycket energi och faktiskt ganska trevligt(bortsett från att man var helt slut efteråt) och att jag faktiskt klarade av det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback