Kalas.

Jag var ju som sagt på barnkalas igår för två av syskonbarnen som fyllde hela 3 år. Jag hade med mig några filmer(2st pippi och en nils karlsson pyssling) och egentillverkade mössor och buffar som jag sytt. Chansade på storlek, men de verkade passa bra. Lyckades fånga några härliga kort på de små också vilket alltid känns kul.

Var ut och käkade med Anthon och Karro efter att grabbarna hade kommit hem från hockeyn varpå vi for hem och bytte om till myskläder innan vi sprang över till Anthon och se det vi hann av melodifestivalen och sherlock. Kanonhärligt.

Jag ska snart bege mig och få håret fixat, först tänker jag hänga med i skidskyttet..


vändbara mössor och buffar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback