Lång vecka och poliskontroll.

Det är långa dagar i veckan, är helt slut när jag kommer hem efter jobb samt skoterförarbevisgrejset. Idag kom jag hem sju, och hann just förflytta mig från punkt a till punkt b innan det drog igång. En annan sak också, på väg till jobbet idag blev jag stoppad av polisen som hade körkorts och blåskontroll, känner mig snuvad på fyraårssträcket som hade inträffat om exakt 6 dagar. Tänk att ha klarat sig fyra år, hade varit häftigt om det hade inträffat precis på årsdagen. Nog för att jag klarat mig länge ändå, och så var det ju inte helg eller hastighetskontroll. Och eftersom jag hade sån oflyt med rödljus på väg till jobbet och hade lite tidsbrist så var jag inte så nervös som jag annars skulle ha varit. Dock lite sjukt att jag precis innan tänkte att det var lugnt och att jag skulle hinna, och direkt efter dök de upp inom mitt synfält. Men någon gång skulle ju bli den första också, nu säger jag godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback