Skickligt.

Jisses så trött jag är nu. Har stickat klart, sytt och läst och här sitter jag nu. Det som jag stickat tog jag faktiskt kort på med kameran men insåg efter att jag slagit in det till en present att jag inte hade minneskortet i. Brukar ju inte fungera att få ut bilderna ur kameran då och jag ids inte försöka. Så typiskt. Men jag får ta nya när paketet öppnas. Och imorgon eller så tänker jag ta kort på det jag sytt, bara en och en halv grej klar av två och vill helst vara klar innan. Om jag nu hinner imorgon..

För vi ska visst på after work med nå kompisar och om jag ska hinna så är det till att hoppa in i duschen direkt jag kommer hem. Blir härligt att käka gott och kanske ta en öl eller ett glas vin innan vi åker hemåt igen. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback