De anlände till slut..

Smyckena jag beställde från Chanti den åttonde. I förrgår så började jag fundera på hur lång tid det skulle ta så jag snabbkollade om jag hittade det(hade för mig att namnsmycken skulle ta ca. 2-3 veckor men var inte säker, chattade med en som sa att de snart borde vara på väg. Igårkväll när jag så stod i morgonrock och borstade tänderna och precis skulle till att lägga mig så kom jag på att jag inte hade kollat brevinkastet så jag smög ner med tandborsten i munnen och kikade. Och där låg paketet, äntligen. Titta vilka söta askar de kom i också! Jag är helnöjd och känner faktiskt att jag gillar halsband väldigt mycket mer än förut nu. Allt detta(förutom hängsmycket som jag fick) till en bra peng.



Det här var halskedjan och hängsmycket jag beställde. Gillar verkligen enkelheten och att smycket är så litet.

Framförallt beställde jag halskedjan för att kunna bära detta halssmycke som jag fick av svärföräldrarna efter deras kinaresa.

Och så ett namnhalsband(vilket fick frakten att dröja) som jag för några år sedan suktade mycket efter men inte riktigt tog mig råd att köpa via en annan försäljare som faktiskt sålde de till ett dyrare pris än vad jag fann nu.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback