Good.

Igår på avslutningsträffen kändes det bra. Bra för att jag nu har lärt mig otroligt mycket, bra för att jag nu kan lägga mer tid på annat om kvällarna(vill ju träna än mer än jag gör tex), bra för att jag träffat så härliga människor och framförallt för att några av oss pratade om att försöka ses någon gång för fika, prat och lite foto vilket kändes peppande och kul.

Nu har jag nästan precis kommit hem, har bara hunnit kasta i mig lite middag och bytt om till träningskläder, ska iväg och köra ett core pass. Hade velat köra indoor walking också men jag var ute för sent för att haffa en biljett imorse och inte har det blivit någon ledig sedan dess heller. Men något blir det ju iallafall så nu ska jag iväg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback