Perfekt söndag!



Vi har varit ute med skotern idag, helt fantastiskt underbart har det varit. Vi var 9 pers som begav oss iväg mot en grillstuga vid trehörningen för fika/lunch/grillning, vad man nu hade med sig, och så kom det några fler så att hela grillstugan var proppfull med folk och prat. Och skogen, så otroligt vacker den var med all snö som satt fast på träden(om man bortser från alla grenar som var nedtyngda över skoterspåret och är relativt svåra att ducka för, fick mig en ordentlig snärt på näsan på väg hem). Men åh vad man önskar att det fanns fler sånna här underbara dagar.

Träningsvärken från träningen igår är ju en annan femma, och med skoteråkningen på det så kan jag ju inte säga annat än att jag är oerhört stel just nu. Men efter en fantastisk helg så är jag redo för jobb imorgon. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback