Positiv träning.

Vad duktig jag känner mig som for och tränade idag efter jobbet. Med tanke på att det dessutom bara var andra gången efter att jag varit sjuk så gick det otroligt bra. Började med att powerwalka 2km varpå jag sedan löpte 2km innan jag gick ytterligare 1 km för att se hur fort man kan dämpa pulsen fast än man fortfarande rör på sig och så avslutade jag med att löpa 1 km till. Och det är helt sjuk, för jag hade ork nog att klara en km till också men fick ge mig då jag hade på känn att två blåsor på högerfoten skulle tillkomma, en är en liten på hälen och den andra är snudd på blåsa under lilltån. Men jag är nöjd! Imorgon blir det pump igen, och eventuellt kanske mer, det beror på om hjärtat skulle följa med eller inte.

Och så har jag hunnit tanka och handla samt skrivit detta. Det är alltså inte en sån där vanlig gång när jag slutar tidigt då jag oftast faktiskt lägger mig och sover då jag kommit hem. Framsteg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback