Runt, runt.

Nu är torktumlarn igång vill jag lova(ett uttryck från boken jag läste ut igår om att tankeverksamheten är igång). Det är så mycket funderingar och tankar som snurrar runt att jag själv knappt vet vars jag ska börja tankebanan fast än jag har försökt förut. Skulle egentligen behöva sätta mig och köra flera mil själv i bilen med blaj på radion, haha. Jag skulle behöva bolla med J egentligen men då han inte är hemma för tillfället är det svårt, mycket svårt.

En ny vecka är ju igång, en vecka med lika många möjligheter som alla andra veckor. Frågan är bara hur man utnyttjar dom egentligen. Jag vet då åtminstone att jag har avslutningen på fotokursen(som blev ordentligt uppskjuten) imorgonkväll vilket faktiskt känns skönt nu. Visst kan jag längta efter att få träffa människorna igen, en sista gång, men sen ska det bli skönt att få koncentrera sig på annat och inte behöva anpassa tider efter det också.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback