Saturday.

Det var härligt med ett bodypump pass imorse, fast idag var det sjukt mycket folk. Tog i som bara den idag. sen spaade jag i två och en halv timme vilket verkligen gör under för själen. Att ligga och halvsova i solrummet med svensk högsommarvärme och ljus, läsa intill bassängen och äta en god grillad macka till lunch samtidigt som man avnjuter en kaffe. Att sen krypa ner i den varma källan och känna kroppen slappna av till max är en extremt härlig känsla.

Men träningen måste ha tagit som rackarns idag. Har haft tid att powernapa och det var precis vad jag skulle göra och så kan jag bara halvslumra i ca 30minuter för att jag är så öm i musklerna, haha. Så typiskt men jag fick ju en liten vila iallafall.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback