Vad hände igår?

Igår ville inte detta fungera, tänkte lägga upp en ganska äcklig bild på damm och smuts. Vi hade nämnligen en dammsugarförsäljare på besök som fick ta sig an våran ryamatta, och det var helt sjukt. Nu känns ju mattan nästan som ny så det är skönt.

Idag for jag och tränade efter jobbet, indoor walking(som jag inte kört sedan innan jul innan jag blev sjuk), vilket gick sådär. Men det var varit en sån där härlig känsla i kroppen under kvällen nu när jag suttit och sett på tv samtidigt som jag stickar en mössa som jag hoppas ska bli i bra storlek och förhoppningsvis är klar imorgon.

Top Model Sverige föresten, är det bara jag som reagerar över att det kändes så oerhört mycket oseriösare än den amerikanska varianten med Tyra Banks? Izabella Scorupco kändes väldigt stel medans jag inte riktigt gillade Jonas heller, men jag hoppas att det tar sig och att det bara var så för att det var första avsnittet. Har ju några jag hoppas ska komma långt redan nu så jag kommer ju självklart att följa det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback