Kom inte alls hem med det jag hade planerat att hitta.

I brist på annat idag så åkte jag in till stan i hopp om att hitta ett par snygga jeansshorts som var lite högre i midjan och ett snyggt virkat linne. Hittade ett sådant shortspar, och de satt skitdåligt. Hittade ett virkat linne, satt inte fy skam men det var dessutom redan trasigt så det fick va.et . Blöh.
 
Men inte kom jag hem tomhänt inte, för jag kollade ju såklart på annat också. För en gångs skull så la jag om shoppingen, titta och prova först i de butiker jag går in i och sedan gå och köpa det som attraherade mest och passade bäst. Gick dock miste om en snygg, skön t-shirt just pga detta.(Kom dock på nu att jag kan beställa hem den! Och en pippitröja fick det bli.) Inhandlade annars detta:
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback