Semester!

Jag är lite besviken sen blogg.se gjordes om. Det går ju inte att få in bilder från telefonen längre. Jag har försökt flera gånger sedan i fredags. :/ Men när inte det fungerat så har jag inte bloggat alls. Nu kommer jag inte att bjuda på någon bild ändå i just det här inlägget. Men i nästa kanske.
 
Jag har iallafall SEMESTER nu!! Gick på semester klockan 10 i fredags, med 37 lediga dagar framför mig. Så skönt jag ska ha det. Började inte så bra med att det regnade hela dagen igår, när det var wheels och allt. Men idag har vi sol och vi ska bege oss ut och paddla i Sävarån om en timme. Länge sedan sist men äntligen blir det av efter att ha sagt att vi borde göra det i över två år.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback