Skinksås med broccoli.

Önskar verkligen att jag hade en bild att bjuda på från dagens middag. Finns visserligen på instagram @Tajn. Jag provade att göra en egen skinksås för första gången, och det blev jättegott! Skitsimpelt ju. För att göra det hela lite roligare så delade jag lite broccoli i mindre bitar och la i skinksåsen, så testa det om du ska göra skinksås. Till bandspagetti såklart.
 
Extra härligt var det att laga mat efter att ha städat här hemma, skurat golv och dolat på. Har alla fönster + balkongdörren på vid gavel för att lyckas få ner tempen här hemma. På sommaren ligger tempen här inne på 25-27 grader(i torsdagsmorse var det 30, jag höll på att dö kändes det som), och nu har jag haft öppet hela dagen och det ligger väl på 22,5. Så det går framåt.
 
Föresten, hur gör man nu när man vill ladda upp bilder från mobilen på blogg.se nu sedan de gjorde om? Det vill ju bara inte fungera hur mycket man än försöker. Är det någon som har koll? Jag blir så irriterad över detta, för hade det fungerat hade jag ju haft en bild att bjuda på i detta inlägg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback