Bitter.

ÅH, så less jag känner mig. Jäkla okq8 alltså. I tisdags så upptäckte jag att de dragit 200 kronor utöver min tankning som jag gjorde då jag tankade bilen fullt. Det blev alltså över 20 kronor litern. Morr! Så igår blev jag skickad hit och dit i olika samtal och när jag väl hade suttit i telefonkö färdigt och kommit fram till den femte personen så löser det sig ju inte på en gång heller. Fick lämna lite uppgifter och så skulle hon kolla upp lite och höra av sig. Idag fick jag ju då samtalet att jag skriftligen skulle redogöra för hur det hade gått till vid tankningstillfället. Så det har jag suttit och skrivit precis, då hade jag hört en bokstav fel(efter lite googlande så hoppas jag att jag fick till den rätta stavningen). Nu vill jag bara få tillbaka mina pengar, annar kommer jag att bli jäkligt arg och bitter. Även om det bara är 200 kronor så är det ändå principen, det ska fan inte kunna hända. Tänk om det händer fler gånger?

Till råga på det så kom min beställning på grejer till kameran idag också, och den nya fjärrutlösaren fungerar inte alls som den ska. Tack och lov att ögonmusslan, displayskyddet och linslocket när man använder motljusskyddet blev kanon. Det räddar mig från att känna mig som en fullkomlig bitterfitta ikväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback