Blodblåsa.

Helt färdig. Har varit ute hela dagen. Vi har varit på en kanonhärlig utflykt, men det tar på att vara ute. Hade tänkt fara ut och springa idag, men för tillfället känner jag mig helt färdig. Får se senare. Gör ju ingenting om man springer sent då man är ledig imorgon hur som helst. Nu är jag bara kluven i att jag faktiskt känner för att bara sitta inne, men så törstande som man är efter sol och härligt väder skulle jag bara vilja öppna upp på balkongen och sitta där i värmen. Vet ju inte direkt om jag blir piggare av det. Det skulle väl vara om man halvsomnade förstås. Har även hunnit köpa två fotoböcker som jag hoppas kunna göra iordning framöver, lite pyssel sådär.


Har lyckats med att få en liten blodblåsa också som svider litegrann.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback