En hel del sidor igenomplöjda.

Herre min je alltså. Den tjugonde mars så beställde jag hem 10 pocketböcker(+ en chokladbok) och tänkte att "shit vad bra, nu har jag att läsa hela sommaren. Kanske tillochmed att jag har kvar någon tills vi ska försöka ta oss utomlands i september".
 
Så hur ser läget ut? Jo, J han kallar mig för bokmal för att jag alldeles strax har plöjt igenom den nionde boken. Som kommer att ta slut ikväll eller imorgonbitti. Ändå har jag medvetet dragit ut på tiden med att börja läsa, tagit medvetna uppehåll på 1-2 veckor mellan ganska många böcker. Så snart är hela högen helt slut.
 
Alldeles precis så klickade jag på "beställa" på cdon.com. Den här gången är det 12 pocketböcker som jag väntar hem. Känns nästan lite sjukt, men jag måste bara ha böcker att läsa i sommar. Så då får han väl fortsätta att kalla mig bokmal, jag gillar helt enkelt att läsa böcker och har alltid gjort.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback