Latheten slog till.




Ikväll är en fredagskväll för andra veckan i rad som jag är helt ensam här hemma.
En sån där gång då jag legat ute på balkongen och njutit av värmen, lyssnat på musik och påbörjat en ny bok. Sitter för stunden i köket med datorn, vilket aldrig händer i vanliga fall, attsingen så skönt det är att ha datorn i bordshöjd alltså. Den yttepyttelilla korvbiten som låg i kylen imorse var uppäten, den som jag hade tänkt ta till middag. Latheten slog till så jag har precis avnjutit(nåja, nästan iaf) en tunnbrömacka till middag. Men vadå, jag har ju både choklad och chips hemma, så varför ska jag måsta orka gå på ica egentligen, även om det bara är 100meter. Om ens det.

Fotbollen ikväll ska ses, och jag hoppas innerligt att Sverige kan få skrälla och vinna över England. Det vore bara så fantastiskt bra. Får se om jag far ut och springer efter matchen, antingen av glädje eller med en bitter min. Om jag inte har tryckt i mig för mycket gotta bara. Haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback