Moster rycker in.

Så söt han är min systerson. När han var sju månader gammal så fick han en svart panter av mig i julklapp som jag köpte på lekbiten. Det är en "katt" som han verkligen har tyckt om. Och så ringer han idag och frågar vars jag hade köpt den. Så jag undrar vad han då tänkte på och han berättar att den håller på att falla i bitar. Sen fortsatte vi att prata, och när jag hör min syster i bakgrunden så säger han vänta till mig och så hör jag honom säga "jag pratar i telefon!" till min syster. Haha.

Men hur som haver så gick jag in och provade söka via google på svart panter och fann en, som verkar vara nästan likadan åtminstone. Så jag var bara tvungen att beställa en åt honom, med hans leveransadress. (Så nu, om du ser det här syrran så får du inte säga något åt honom, det får vara en liten överaskning. Okej?). En del av betalningen går dessutom till Plan International och deras viktiga arbete för världen barn. (Plans utvecklingsarbete utgår från FN:s barnkonvention och alla barns rätt att överleva, utvecklas och delta).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback