Sveriges nationaldag.

Det är ju precis vad det är idag. Inte direkt så att man firar det, men jag kan ju skylla glassen jag åt efter lunch på det. Haha. Denna dagen fyller även min härliga faster år.  Just idag har vädret haft hormonsvängningar som vi fått ta del av då vi varit och fiskat. Så pass att vi till slut gav upp för att det blev så kallt. Har klappat, luktat på och gosat med syrrans kattunge som de hämtade hem i söndags. Blev ju inte direkt mindre sugen nu. Nästan så att jag vill ha höst bara för att kunna påskynda.

Har landat i soffan för inte allt för länge sedan då vi åt middag hos svärföräldrarna. Ska väl in i duschen och sen åka hem till mamma och pappa som landar med flygplanet om bara några minuter. Måste ju dit och höra hur dom haft det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback